ဘတ္(စ္)ကားစနစ္ဖြံ႕ျဖိဳးတိုးတက္ဖို႔အတြက္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသၾကီးအစိုးရအဖြဲ႕ရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္နဲ႔ YRTA နဲ႔  Jica(ဂ်ိဳက္ကာ)တို႔  ပူးေပါင္းျပီး ျမိဳ႕ေတာ္ခန္းမေရွ႕ ဆူးေလမွတ္တိုင္ကို စနစ္က်တဲ့ကားမွတ္တိုင္အျဖစ္ ကနဦးအေနနဲ႔ စမ္းသပ္ လုပ္ေဆာင္ေနပါတယ္။ ျမိဳ႕ေတာ္ခန္းမေရွ႕ ဆူးေလမွတ္တိုင္မွာ   ေအာက္တိုဘာလ(၁၆)ရက္ေန႔က စတင္ျပီး Jica(ဂ်ိဳက္ကာ)က ပညာရွင္ေတြ ၊YRTA က တာ၀န္ရွိသူေတြပူးေပါင္းျပီး YBS(၄)၊ YBS(၇) ၊ YBS(၅၇)၊ YBS(၇၂)၊ YBS(၈၉)စတဲ့ ယာဥ္လိုင္း(၅)လိုင္းကို စနစ္တက်၀င္ေရာက္ရမယ့္ မွတ္တိုင္ေနရာမ်ားနဲ႔ ခရီးသည္အတင္အခ်ေနရာေတြကို  သတ္မွတ္ေဆာင္ရြက္ ေပးေနတယ္လို႔ သိရပါတယ္။

စနစ္အသစ္ သတ္မွတ္ခ်က္အရ  လမ္းဘယ္ဘက္ျဖစ္တဲ့ အတြင္းပိုင္းမွာေတာ့ YBS ယာဥ္လိုင္း(၂)လိုင္းကို  မ်ဥ္းျဖဴအံကြက္ေတြ ေရးဆြဲေပးထားကာ ခရီးသည္တင္ခ်ရာေနရာေတြအျဖစ္ သီးျခားစီ သတ္မွတ္ထားၿပီး အျပင္ဘက္မွာေတာ့ YBSယာဥ္လိုင္း(၃)လိုင္းအတြက္ ခရီးသည္တင္ခ်နိုင္ဖို႔ သီးျခားသတ္မွတ္ ေပးထားတယ္လို႔ သိရပါတယ္။  သတ္မွတ္ထားတဲ့ေနရာေတြမွာ ခရီးသည္တင္ခ်နုိင္ဖို႔ေနရာေတြကို ယာဥ္ေမာင္းနဲ႔ ခရီးသည္ေတြ သိရွိေစဖို႔အတြက္ လမ္းညႊန္ဆိုင္းဘုတ္အမွတ္သားေတြ ျပသထားတာေတြ႔ရပါတယ္။

အရင္က ျမိဳ႕ေတာ္ခန္းမေရွ႕ ဆူးေလမွတ္တိုင္မွာ ဒီယာဥ္လိုင္း(၅)လိုင္းေျပးဆြဲျပီး ယာဥ္စီးေရ(၁၀၀)ေက်ာ္ ခရီးသည္တင္ခ်ျပဳလုပ္ေနတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ဒီလို ခရီးသည္တင္ခ်ျပဳေနခ်ိန္ ယာဥ္ေၾကာဆိုင္ရာစီမံခန္႔ ခြဲမႈမရွိခဲ့တာေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေတြလည္း ျဖစ္ေပၚခဲ့တာလို႔ ဆိုပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ရဲ႕ အမ်ားျပည္သူသယ္ယူပို႕ေဆာင္ေရးဘတ္(စ္)ကား၀န္ေဆာင္မႈအဆင့္ျမႇင့္တင္သည့္စီမံကိန္းအေနနဲ႔ ယာဥ္မ်ား စည္းကမ္းတက်သြားလာေစေရးနဲ႔ လမ္းသြားလမ္းလာျပည္သူေတြအတြက္လည္း လံုျခံဳမႈရွိေစဖို႔ အခုလို စနစ္တက် ကားမွတ္တိုင္အျဖစ္ စမ္းသပ္လုပ္ေဆာင္တာလို႔ သိရပါတယ္။

ျမိဳ႕ေတာ္ခန္းမေရွ႕ ဆူးေလမွတ္တိုင္မွာ Jica (ဂ်ိဳက္ကာ)က အခုေဆာင္ရြက္တဲ့ မွတ္တိုင္စနစ္ ေအာင္ျမင္ခဲ့ရင္ေတာ့ လူစည္ကားရာေနရာေတြျဖစ္တဲ႕ စံျပေစ်း၊ ေျမနီကုန္း၊ လွည္းတန္းအစရွိတဲ့ေနရာေတြအပါအ၀င္ ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းမႈ အျဖစ္ဆံုးေနရာ(၁၀)ခုကိုလည္း အခုလိုစနစ္မ်ိဳးေဆာင္ရြက္သြားမယ္လို႔ သိရပါတယ္။

 

Related News